Pursiseuramme jatkaa kasvuaan – Plandeasta uusi sisaryritys

Envineer on 26.9.2024 hankkinut enemmistöosuuden kaavoittamiseen ja maankäyttöön erikoistuneesta suunnittelutoimisto Plandea Oy:stä.

Samaan konserniin sulautuminen tukee kaikkien asianosaisten kasvutavoitteita: Plandea hakee yhdistymisen myötä maantieteellistä kasvua, Envineer ja Safetyneer saavat kaupan myötä laivueeseen lisää kaavoituksen ja maankäytön erikoisosaajia.

Yrityksillä on pitkä yhteinen historia projektirintamalla mm. energiahankkeista, joissa Envineer on vastannut ympäristöselvityksistä sekä YVA-osuudesta ja Plandea puolestaan kaavaosuudesta. Sisaryrityksinä yhteistyö syvenee entisestään.

Asiakkaillemme iloa tuottaa varmasti yhden luukun taktiikka tulevaisuudessa – yhdessä voimme tarjota laajempia kokonaisuuksia hyödyntäen kunkin yrityksen erityisosaamista.

”Olen todella tyytyväinen saadessamme toivottaa tervetulleeksi Plandean kokeneen ja osaavan porukan Envineerin venekuntaan. Uskon, että vuosia jatkunut menestyksekäs yhteistyö tuo syventyessään merkittäviä hyötyjä molempien yritysten asiakkaille. Maankäytön ja ympäristön kokonaisvaltainen huomioiminen hankkeiden suunnittelussa ja toteutuksessa korostuu jatkossa entisestään. Tässä on yhteistyömme kulmakivi”, iloitsee Envineerin toimitusjohtaja Niko Karjalainen.

”Asiakkaamme ovat olleet meille aina kaikki kaikessa ja uskomme, että tämä on erinomainen ratkaisu sekä heille että yritykselle. On hienoa, että meillä on nyt takanamme vankemmat hartiat ja mahdollisuus tarjota laajempia palvelukokonaisuuksia jatkossa”, jatkaa Plandean toimitusjohtaja Pekka Kujala.

Yhdistymisen myötä Plandean kuusi asiantuntijaa tulevat osaksi Envineer-konsernia. Plandean palvelut ja asiakkuudet jatkuvat entiseen malliin.

 

Lisätietoja:
Niko Karjalainen
Toimitusjohtaja
Envineer Oy
+358 50 3060 752
niko.karjalainen@envineer.fi

Pekka Kujala
Toimitusjohtaja
Plandea Oy
+358 40 726 6050
pekka.kujala@plandea.fi

Lue seuraavaksi

Pursiseuramme jatkaa kasvuaan – Plandeasta uusi sisaryritys

Johtava suunnittelija Juha Karhapää

Vastuullisuusviestinnän ei tarvitse olla kilven kiillotusta